- Communauté Orange
- ➔
- internet & fixe
- ➔
- ma connexion
- ➔
- Internet and orange box
Recherchez dans la Communauté
Activer les suggestions
La fonction de suggestion automatique permet d'affiner rapidement votre recherche en suggérant des correspondances possibles au fur et à mesure de la frappe.
Affichage des résultats de
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéInternet and orange box
Options
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
Posté le
24-07-2015
12h33
431  
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Internet and orange box
I am very annoyed with the service I have recieved. I am an orange customer for nearly two years in france. I have moved to paris within the past 3months and my Internet and tv box are still not working. I was told on wednesday that my connection would be running by Thursday and this didn't happen. This morning I wake up to two messages stating my Internet would be working from the 10th august..that's 2weeks time. It's a disgrace I'm paying monthly for this service and for what?? Looks like il be looking else where if this is not sorted promptly