- Communauté Orange
- ➔
- mobile Orange
- ➔
- gérer mon offre mobile
- ➔
- NO ONE HELPS but blames on each other to rectify i...
Recherchez dans la Communauté
Activer les suggestions
La fonction de suggestion automatique permet d'affiner rapidement votre recherche en suggérant des correspondances possibles au fur et à mesure de la frappe.
Affichage des résultats de
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéNO ONE HELPS but blames on each other to rectify issue
Options
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
Posté le
27-11-2020
16h49
179  
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
NO ONE HELPS but blames on each other to rectify issue
Hello, I had ordered IPhone 12 Pro on 17th Nov with confirmed delivery on 19th Nov 2020. ITS BEEN 10 Days and their is no news or update about my package. I am really very Sad that I really trusted Orange on commitments. Even after multiple calls and emails no help has been provided to find "Where exactly my package is? '' I am just bouncing between orange and chronopost calls, NO ONE HELPS but blames on each other to rectify issue. Thank you for your help in advance.