- Communauté Orange
- ➔
- internet & fixe
- ➔
- mon telephone par internet et fixe
- ➔
- Cancelling my fixed line / Annulation de la ligne ...
Recherchez dans la Communauté
Activer les suggestions
La fonction de suggestion automatique permet d'affiner rapidement votre recherche en suggérant des correspondances possibles au fur et à mesure de la frappe.
Affichage des résultats de
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéCancelling my fixed line / Annulation de la ligne fixe / Resiliation ligne fixe
Options
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
Posté le
02-01-2021
14h19
416  
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Cancelling my fixed line / Annulation de la ligne fixe / Resiliation ligne fixe
I would like to cancel the fixed line at my second home. In the client space online it says it is very simple calling customer service and it is not necessary to write a letter but an English customer service does not exist at the moment.
It is such a big deal to cancel the landline which is very frustrating. Despite the telephone line is not working for the past 2 years and I thought I will keep it just in case but apparently Orange will move to digital anyway in the near future.
So please where I can I cancel the line immediately? I have written an email which was the wrong email address mentioned on the web.
Thank you.
Birgit
living in the UK