- Communauté Orange
- ➔
- internet & fixe
- ➔
- Livebox
- ➔
- Fees for unused equipment
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéFees for unused equipment
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Fees for unused equipment
Hello everyone,
I have been a client of Orange for two years. I had ADSL with Livebox 4, than I ordered fibre optics and directly in shop I recieved Livebox 5. After sometime technician installed the fibre optics at my house he gave me another Livebox 5. So in the end I had 3 liveboxes. Having so many spam emails from Orange I missed a letter with requirements to return unused equipments. Nobody really told me about the fines - not in the shop, not in the technician. So now I see that I was charged 200 EUR. Now I feel myself frustrated, stupid and a little bit cheated because I don't speak French good enough.
P.S. Check the emails cerafully when Orange gives you new equipment. It might you will miss it and you will pay extra money (100 for livebox and 200 for TV decoder) . Good luck.
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re : Fees for unused equipment
Bonjour @Mazuschito,
Afin de vous apporter mon aide pour la restitution de vos équipements et la facturation, je vous invite à me communiquer vos coordonnées (nom, prénom, numéro de ligne fixe, numéro de mobile et votre email de contact), par message privé, en cliquant sur le bouton suivant :
Bonne journée,
Safia
Conseillère Spécialiste Commercial
Ma réponse vous a aidé ? Acceptez-la comme solution !
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: Re : Fees for unused equipment
Bonjour @Mazuschito
Profite de l'aide du webconseiller
cdt