Recherchez dans la Communauté

Vous avez une question ?

Interrogez la communauté

internet & fixe Livebox

Fees for unused equipment

Mazuschito
contributeur
332  

Fees for unused equipment

Hello everyone,

I have been a client of Orange for two years. I had ADSL with Livebox 4, than I ordered fibre optics and directly in shop I recieved Livebox 5. After sometime technician installed the fibre optics at my house he gave me another Livebox 5. So in the end I had 3 liveboxes. Having so many spam emails from Orange I missed a letter with requirements to return unused equipments. Nobody really told me about the fines - not in the shop, not in the technician. So now I see that I was charged 200 EUR. Now I feel myself frustrated, stupid and a little bit cheated because I don't speak French good enough. 

 

P.S. Check the emails cerafully when Orange gives you new equipment. It might you will miss it and you will pay extra money (100 for livebox and 200 for TV decoder) . Good luck.

2 RÉPONSES 2
Safia_A
Webconseiller
Webconseiller
268  

Re : Fees for unused equipment

Bonjour @Mazuschito,


Afin de vous apporter mon aide pour la restitution de vos équipements et la facturation, je vous invite à me communiquer vos coordonnées (nom, prénom, numéro de ligne fixe, numéro de mobile et votre email de contact), par message privé, en cliquant sur le bouton suivant :


Bonne journée,


Safia


Conseillère Spécialiste Commercial
Ma réponse vous a aidé ? Acceptez-la comme solution !

melet39
#TopMembre
#TopMembre
246  

Re: Re : Fees for unused equipment

Bonjour @Mazuschito 

 

Profite de l'aide du webconseiller


cdt

"L'obstination est le chemin de la réussite." Charlie Chaplin

Vous avez une question ?

Interrogez la communauté

Déjà 755095 membres inscrits 🧡

3677 personnes actuellement en ligne

Tous les membres en ligne