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Airbox
Hi. I bought an Airbox last week. It was working quite well for the first day or two but now the service is so poor it's quite useless. I've tried moving the router to various parts of the house to improve the signal. I sometimes obtain 4 bars of 4G+ but it only ever lasts for a few seconds and then it completely disappears. Also, there doesn't appear to be an email address to contact to get help with the problem? Any assistance would be much appreciated. Thank you.
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Re : Airbox
Bonjour @Garry3 ,
Avez vous toujours besoin d' assistance?
PhilippeG
Conseiller Spécialiste Mobile
Ma réponse vous a aidé ? Acceptez-la comme solution !
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Re: Re : Airbox
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Re: Re : Airbox
Bonjour @Garry3 ,
Je comprend tout à fait le problème rencontré mais malheureusement, le réseau n' est jamais garanti en intérieur.Je peux quand même tenter une mise à jour de la ligne Airbox pour voir si cela améliore la qualité du réseau.
Pour cela, pouvez vous me communique via message privé
Vos nom, prénom, N° de ligne Airbox svp
PhilippeG
Conseiller Spécialiste Mobile
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