Recherchez dans la Communauté

Vous avez une question ?

Interrogez la communauté

mobile Orange gérer mon offre mobile

Cancel Contract

Rich68
contributeur
4 364  

Cancel Contract

Dear Orange

I have moved abroad and wish to cancel my mobile phone contract.

How do I do this?
Thank you for your assistance.

 

6 RÉPONSES 6
AlexandreK
ancien webconseiller
ancien webconseiller
4 318  

Re : Cancel Contract


Hello,


For this, I invite you to contact your Orange customer service or you can also do this through your customer area.


AlexandreK


signature.jpg

peterg1
contributeur
4 296  

Re: Re : Cancel Contract

How do I cancel my account as have left France. Is there a e mail contact to carry this out

Will_C
ancien webconseiller
ancien webconseiller
4 277  

Re: Re : Cancel Contract

Hello
To cancel your line, you can go to your customer area, offer and options section , and then cancel my line.
From France, you can either contact a consultant at 3900 or visit an Orange boutique.
Best regards,

^Wil

signature.jpg

DMiles
contributeur
1 036  

Re: Re : Cancel Contract

The espace client with Orange won't let you cancel your contract on line. Why? God knows. There can be no good reason for not making this a simple process other than just making it deliberately difficult.

AlisonU
contributeur
312  

Re: Re : Cancel Contract

I have also tried this morning to cancel my contract with Orange. Total rubbish to say you can cancel online. You cannot! I rang them & they made no sense at all. They are making things deliberately difficult f telling me I have to physically go into an orange shop to do this

REALLY?

Sylvie_F
Webconseiller
Webconseiller
275  

Re: Re : Cancel Contract

Bonjour @AlisonU,


Je prends connaissance de votre message et vous prie de nous excuser pour cette réponse tardive.

Si vous avez toujours besoin de mon aide, je vous invite à me communiquer vos coordonnées (nom, prénom, numéro de ligne fixe, adresse postale complète et numéro de mobile), par message privé, en cliquant sur le bouton suivant :



En attendant votre retour, je vous souhaite une agréable après-midi.

Sylvie

Conseillère Spécialiste Commercial
Ma réponse vous a aidé ? Acceptez-la comme solution !

Vous avez une question ?

Interrogez la communauté

Déjà 750569 membres inscrits 🧡

2203 personnes actuellement en ligne

Tous les membres en ligne