- Communauté Orange
- ➔
- internet & fixe
- ➔
- Gérer mon offre Internet
- ➔
- Fibre number
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéFibre number
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Fibre number
Hello. We had a problem with the installation of fibre (which is another matter) and the document Orange sent detailing what was required before it could go ahead, it included a section titled "mon numero de ligne fibre" and underneath was a phone number. This is different from my existing landline number. Does this mean I now have two numbers? One for internet and one for the landline? If so, does that mean i can dump the expensive landline that was there only to facilitate broadband.
Thank you for your help.
Liz
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: Fibre number
Bonjour @gameoldgirl
pour ta ligne fixe murale rtc paie tu un abonnement à part de celui internet ?
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: Fibre number
Hello @gameoldgirl
For the fiber there are two numbers
A phone number that will serve you
A supprt number not reachable that will be used by Orange to act on the line