Recherchez dans la Communauté

Vous avez une question ?

Interrogez la communauté

internet & fixe les offres Internet Orange et options

contract

Martylin
contributeur
480  

contract

Bonjour, I recived my contract last week for my live box and telephone fix. I was surprised because the amount is 33.00Euros/ monthly ,but I asked for 28 euros only and that is the promotion.

Another thing is I have an orange phone mobile for a year now so I wanted to join them together as a package. Would you let me know how much is the package for this > MOBILE, LIVE BOX, FIX PHONE. please. 

The next one is I wanted also to have a direct debit in one account at the same time. 

The live box and fix phone is in the name of my husband and my orange mobile is in my name . Could you please join the name together in 1 billing account please ? I t means both our names are in the billing account.

Thank you so much looking forward for your reply soon.

Martylin

2 RÉPONSES 2
jyjo29
#TopMembre
#TopMembre
463  

Re: contract

Bonjour

Traduction :

Bonjour, j'ai reçu mon contrat la semaine dernière pour ma live box et mon fixe téléphonique. J'ai été surpris parce que le montant est de 33,00 Euros/mois, mais j'ai demandé 28 euros seulement et c'est la promotion.

Une autre chose est que j'ai un téléphone portable orange depuis un an maintenant, alors je voulais les joindre ensemble comme un paquet. Pourriez-vous me dire combien coûte le forfait > MOBILE, LIVE BOX, FIX PHONE.

La suivante est que je voulais aussi avoir une domiciliation sur un compte en même temps.

Le live box et le téléphone fixe sont au nom de mon mari et mon portable orange est à mon nom . Pourriez-vous s'il vous plaît joindre le nom ensemble dans 1 compte de facturation s'il vous plaît ? Ça veut dire que nos deux noms sont sur le compte de facturation.

Merci beaucoup et j'attends votre réponse avec impatience.

ines
ancien webconseiller
ancien webconseiller
417  

Re : contract

Hello, first of all, thank you for telling us about your situation. At first, I invite you to send your details: name, first name, mobile number, and postal address.

Know that you can change your phone and enjoy a great price every 12 months or choose to wait 24 months for the best price.

It is not possible to associate two representatives on the same contract.

Good night.

InesB

signature.jpg

Vous avez une question ?

Interrogez la communauté

Déjà 796565 membres inscrits 🧡

2288 personnes actuellement en ligne

Tous les membres en ligne