- Communauté Orange
- ➔
- internet & fixe
- ➔
- ma connexion
- ➔
- Constant disconnections and slowdowns
Recherchez dans la Communauté
Activer les suggestions
La fonction de suggestion automatique permet d'affiner rapidement votre recherche en suggérant des correspondances possibles au fur et à mesure de la frappe.
Affichage des résultats de
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéConstant disconnections and slowdowns
Options
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
Posté le
20-12-2016
10h03
223  
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Constant disconnections and slowdowns
I'm getting CONSTANT disconnections. My Livebox cannot stay connected.
You can see a lot of packet loss and delays. This is happening ALL the time. The WIFI signal is strong here, all 4 bars. It's the upstream connection that is the problem.
Here's the result of "ping google.com":
Also, DNS is periodically failing:
I'm a software engineer. I work from home on internet software. My livelihood depends upon a fast, reliable connection.
Also. I have sent you my IBAN TWO TIMES. Why am I still recieving an invoice?
This is terrible service. This would not be tolerated in the US or Germany or the UK.