Vous avez une question ?

Créer un sujet

internet & fixe mes services Orange

Problem with my Open Up 50Go

contributeur
109  

Problem with my Open Up 50Go

 I have a problem with my Open Up 50Go: it appears like I'm signed up for this offer (I have internet at home and the house phone number on) but from my mobile phone, in the Orange et moi app, it says "Epuisé" and it says my offer will be renewed on 18/10/2018 while I already received my invoice on 23/10/2018 and I paied everything I had to.

Please help me!

1 RÉPONSE 1
fan
91  

Re: Problem with my Open Up 50Go

Hi @AntonioCar

You probably used 100 MO (MBytes) of the  internet package with your smartphone. 

 

Look at orange.fr / espace client / suivi conso / mobile

You will dispose 100 MO again on 23/11/2018

 

100GO.JPG

Vous avez une question ?

Créer un sujet

Trouvez les réponses à toutes vos questions

De nombreuses discussions sur les sujets qui vous intéressent :

102 membres connectés
et 2312 invités

Tous les membres en ligne

Infos utiles sur la Fibre

Tout savoir sur la Fibre