- Communauté Orange
- ➔
- internet & fixe
- ➔
- services Orange
- ➔
- Written Complaint
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéWritten Complaint
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Written Complaint
I have a technical problem which Orange has been unable to resolve because the installation address does not match our postal address. I have spoken with Orange support (I am a commercial customer) on 21 occasions in the last 3 weeks, and have had many appointments for a technician to come. I don't know what to do and want to make a written complaint but cannot do so unless my technical problem is resolved. How can I complain about this.
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: Written Complaint
Hello too @CampRedon
Ce forum est un forum francophone. Pas une annexe du Brexit.
https://translate.google.fr/?hl=fr&sl=auto&tl=fr&op=translate
.
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: Written Complaint
Thank you. But unfortunately, I don't think I can file a complaint in this area until the technical problem is resolved. My problem is that I can't get the technical problem resolved.
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: Written Complaint
Bonjour @CampRedon,
Afin de vous apporter mon aide pour étudier votre demande, je vous invite à me communiquer vos coordonnées (nom, prénom, adresse postale complète, numéro de mobile), par message privé, en cliquant sur le bouton suivant :
Dans l'attente de votre retour, je vous souhaite une bonne journée.
Rizo
Conseillère Spécialiste Commercial
Ma réponse vous a aidé ? Acceptez-la comme solution !