- Communauté Orange
- ➔
- internet & fixe
- ➔
- mail Orange
- ➔
- My billing
D’avance merci pour votre participation en cliquant ici !
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéMy billing
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
My billing
can i request what apps or link that added to my account please cancel it.im paying too much.as per contract i will pay only 64euro..but now some are added fees..can yoy please cancel.some apps..thank u
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: My billing
@Edna1 ,
You are on a user forum that is not an extention to Orange customer service.
Your request has no relation with it, mostly in the "Orange Mail section" !
Please contact them at 3900 if you are calling from France or +32 2 745 95 00 if you are calling from abroad.
Un problème bien décrit est déjà à moitié résolu
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re : My billing
Hello @Edna1,
Multimedia purchases are services billed by third-party sites, either on an ad hoc basis or by subscription, and charged to your Orange bill.
To learn more about these additional services, visit our support page Suivi conso : achats multimédia
Suivi conso : achats multimédia - Assistance Orange
Have a good day.
MouradS