- Communauté Orange
- ➔
- mobile Orange
- ➔
- utiliser mon mobile
- ➔
- Orange Holiday
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéOrange Holiday
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Orange Holiday
Hello
I Have a sim card {orange Holiday} still active and would like to transfer it to a post paid contract but with same number, is this possible?
If possible and I got the prepaid contract active, does the sim work outside Europe?
The reason because I need to receive SMS from my bank in order to log in to my bank online while I am outside Europe
The current Holiday sim is not working outside Europe
Thank you in advance
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re : Orange Holiday
Bonjour,
Vous pouvez appeler le 3900 en composant le numéro de téléphone vous serez directement mis en relation avec un conseiller dédié Mobicarte qui pourra vous prendre en charge.
Je vous remercie de votre message et vous souhaite une excellente journée,
Vanessa.
Hello, You can call 3900 by dialing the telephone number, you will be put directly in touch with a dedicated Mobicarte adviser who will be able to take care of you. Thank you for your message and wish you a great day, Vanessa.
Conseillère Spécialiste Commercial
Ma réponse vous a aidé ? Acceptez-la comme solution !