- Communauté Orange
- ➔
- internet & fixe
- ➔
- Livebox
- ➔
- Returning my livebox
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéReturning my livebox
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Returning my livebox
I had no internet service for a month despite this I was charged full months rental after I spoke to a very helpful person at Orange who said I would be credited for the full amount. I then changed my internet provider, as this was the second time I was without internet service. I have now been billed €100 for non return of box. Where do I return this? I perhaps wrongly understood I would be sent a box to return it in? I am very happy to return it as I no longer need it. I look forward to hearing from you.
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: Returning my livebox
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: Returning my livebox
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re : Returning my livebox
Bonjour @Fionamidwife,
Afin de vous apporter mon aide , je vous invite à me communiquer vos coordonnées (nom, prénom, numéro de ligne fixe, adresse postale complète, numéro de mobile), par message privé, en cliquant sur le bouton suivant :
Dans l'attente de votre retour, je vous souhaite une bonne journée.
Hello @Fionamidwife, In order to help you, I invite you to send me your contact details (last name, first name, landline number, full postal address, mobile number), by private message, by clicking on the following button: Looking forward to your return, I wish you a good day.
Linda
Conseillère Spécialiste Commercial
Ma réponse vous a aidé ? Acceptez-la comme solution !
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re : Returning my livebox
Bonjour @Fionamidwife,
Sauf erreur de ma part,vous ne nous avez pas envoyé vos coordonnées. N'hésitez pas à le faire via le lien de message privé.
Je vous souhaite en attendant une agréable journée.
Hello @Fionamidwife, Unless I'm mistaken, you have not sent us your contact details. Feel free to do so via the private message link. In the meantime, I wish you a pleasant day.
Linda
Conseillère Spécialiste Commercial
Ma réponse vous a aidé ? Acceptez-la comme solution !