- Communauté Orange
- ➔
- internet & fixe
- ➔
- offres
- ➔
- Suspend my internet for the winter
Recherchez dans la Communauté
Activer les suggestions
La fonction de suggestion automatique permet d'affiner rapidement votre recherche en suggérant des correspondances possibles au fur et à mesure de la frappe.
Affichage des résultats de
Vous avez une question ?
Interrogez la communautéSuspend my internet for the winter
Options
- S'abonner au fil RSS
- Marquer le sujet comme nouveau
- Marquer le sujet comme lu
- Placer ce Sujet en tête de liste pour l'utilisateur actuel
- Marquer
- S'abonner
- Page imprimable
Posté le
04-12-2018
13h17
448  
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Suspend my internet for the winter
I am a secondary home owner and was promised that for EUR50 I could suspend my service at any time and start it up again when I get back in the spring. Although quite expensive to do it will save me a lot more in my fixed charges over the months I am not in France. I can't find a way to do this on-line and last time I called Orange from UK it cost me a lot of EUR just hanging on the line to find somebody who could help me. Does anybody know how to do this on-line or any other quick method.
1 RÉPONSE 1
Posté le
04-12-2018
13h41
436  
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- S'abonner au fil RSS
- Imprimer
- Signaler
Re: Suspend my internet for the winter
Bonjour, Hello
this is the french site to suspend only a classic phone ligne
You can't suspend your service if you have internet in your secondary home.