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i have noticed mass outages since sunday and i have been without service since sunday and after i reported it the case file said if would be back up by the 24th. yesterday i got a call from the technician who said the problem wasnt outside and he had left already and lied about coming to my house but then said he couldnt find my house. he then said he would turn around and come back after 5 hours we called him and he said he passed it off to a colleague. no one ever called or came by and now my ticket has changed to A technician intervened on the Orange network.
During the intervention, it became necessary to access your home. Unfortunately, you were not home.
has there been an update from orange about the outage and do i need a technician to come back out here
Résolu ! Accéder à la solution.
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@ChrisSan1,
🇫🇷 Dans ce cas, je vous invite à essayer avec un autre navigateur internet et si ça ne fonctionne toujours pas, vous devez vider le cache de votre navigateur puis de retenter.
Le problème est souvent résolu après avoir fait l'une des 2 manipulations😊
🇬🇧 In this case, I invite you to try with another internet browser and if it still doesn't work, you should clear your browser's cache and then try again.
The problem is often resolved after performing one of these 2 actions😊
Franck
Conseiller Spécialiste Livebox et services associés
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Re : Internet outage
🇫🇷 Bonjour @ChrisSan1,
Afin d'accéder à votre dossier et de vous apporter mon aide, j'aurai besoin de quelques informations en message privé : Votre nom et votre prénom, votre numéro de ligne fixe, votre adresse complète et votre numéro de ligne mobile ⬇️
🇬🇧 Hello @ChrisSan1,
In order to access your file and provide you with assistance, I would need some information via private message: Your surname and first name, your landline number, your complete address and your mobile number ⬇️
🇫🇷 En attente de votre retour.
🇬🇧 Awaiting your response.
Franck
Conseiller Spécialiste Livebox et services associés
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Re: Re : Internet outage
says "You have reached the maximum number of private messages you can send at this time. Please try again later."
i will try again later
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@ChrisSan1,
🇫🇷 Dans ce cas, je vous invite à essayer avec un autre navigateur internet et si ça ne fonctionne toujours pas, vous devez vider le cache de votre navigateur puis de retenter.
Le problème est souvent résolu après avoir fait l'une des 2 manipulations😊
🇬🇧 In this case, I invite you to try with another internet browser and if it still doesn't work, you should clear your browser's cache and then try again.
The problem is often resolved after performing one of these 2 actions😊
Franck
Conseiller Spécialiste Livebox et services associés
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Re: Internet outage
🇫🇷 Je vous remercie du retour @ChrisSan1,
La précédente intervention était planifiée sur le réseau et ne nécessitait pas votre présence.
Selon le compte rendu de l'intervention, le technicien mentionne que pour finaliser la réparation, il est nécessaire d'intervenir chez vous.
Je vois que vous avez fait le nécessaire en réservant une nouvelle intervention pour le vendredi 26 décembre, entre 8h et 13h. On refait le point juste après celle-ci 😊 .
En attendant, je reste à votre écoute et vous souhaite une bonne soirée.
🇬🇧 Thank you for your feedback, @ChrisSan1.
The previous service call was scheduled on the network and did not require your presence.
According to the service call report, the technician mentioned that in order to complete the repair, it is necessary to visit your home.
I see that you have taken the necessary steps by booking a new service call for Friday, 26 December, between 8 a.m. and 1 p.m. We will follow up with you right after that 😊 .
In the meantime, I remain at your disposal and wish you a good evening.
Valentin
Conseiller Spécialiste Livebox et services associés
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