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Re: Technician No Show
I private message has been sent with the requested information. Thanks Anthony.
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Re: Technician No Show
Hello @too_many_wires
I resume the conversation. I received your contact details in a private message and I thank you.
I've just checked your order tracking andI see that a new appointment has been set for tomorrow (Septembre 8, 2022) at 10 AM.
I remain at your disposal.
Have a nice day.
Fred
Conseillère Spécialiste Commercial
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Re: Technician No Show
J'ai déménagé du Royaume-Uni en France l'année dernière. Je vis ici en permanence et j'aime tout ce que ce pays a à offrir, sauf la capacité d'Orange et leur échec après quatre mois et 12 interventions pour installer le haut débit. Le premier technicien est arrivé chez moi, a dit que c'était la mauvaise adresse et qu'il ne ferait pas le travail. Deux autres techniciens sont arrivés à des moments différents avec des escabeaux de 2 m et n'ont pas pu faire le travail car la maison mesure 8 m de haut. À neuf autres reprises, les techniciens ne se sont jamais présentés ! Orange, votre service est nul ! Il vous suffit de livrer 50 m de câble, tous les accessoires et accessoires et je ferai le travail moi-même.
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Re: Technician No Show
I have been trying to have my fibre connected for 10 months now. I installed €2000 of cable and ducting in January to enable Orange to connect us. I attended a meeting with Orange in Gassin with a resident concierge who spoke fluent French and we arranged an appointment giving her mobile as she planned attend to attend on my behalf. After 3 no shows, I returned to Gassin, only to find that the engineer was phoning an obsolete number, not the number given. I now have an orange mobile acount and gave that number as a means of contact. An appointment was made for today 22/10 between 2-5pm. I received a confirmation phone call 4 days before and booked a return flight (€300) to be there for the technician. I was in from 1pm onwards and waited in for the rest of the day with the phone. No call, NO SHOW!
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Re: Technician No Show
🇫🇷 Bonjour @Optimistic1911,
Je suis navrée de la situation et vous présente des excuses pour ce rendez-vous non honoré. Afin de vous apporter mon aide, je vous invite à me communiquer votre nom, prénom, adresse postale complète et le numéro de téléphone concerné, en message privé :
Dans l'attente de votre retour, je vous souhaite une bonne journée.
Patricia
🇬🇧 Hello @Optimistic1911,
I am sorry about the situation and apologise for the missed appointment. In order to help you, I invite you to send me your surname, first name, complete postal address and the telephone number concerned, in a private message:
While awaiting your reply, I wish you a good day.
Patricia
Conseillère Spécialiste Commercial
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Re : Appointment no show
🇫🇷 Bonjour @Optimistic1911
Je vous remercie de vos précisions et modifie le numéro de mobile de contact qui n'était pas correct. Un nouveau rendez-vous est prévu le 7 novembre entre 8h et 11h. En êtes-vous informée ? Patricia
🇬🇧 Hello @Optimistic1911
Thank you for your clarifications and I am modifying the contact mobile number which was not correct. A new appointment is scheduled for 7 November between 8am and 11am. Are you aware of this?
Patricia
Conseillère Spécialiste Commercial
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Re: Re : Appointment no show
Hello Patricia, I was not aware of a new appointment. I will not be able to be there on the 7/11 but I can ask someone to be there if it is definite, I will have to pay the concierge for their time, so I need to know that it is certain. I have already spent a lot of money on travelling to & from France for a no show.
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Re: Re : Appointment no show
Please can you tell me which number they will contact me on?
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Re: Re : Appointment no show
They contacted me and confirmed the appointment on the correct number on the 18th October so I don’t understand which number they used..
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Re: Re : Appointment no show
🇫🇷 Bonjour @Optimistic1911,
Je comprends tout à fait votre ressenti et vous confirme le rendez-vous d'installation pour le 7 novembre entre 8h et 11h. Si vous n'êtes pas présent, je vous remercie de nous indiquer un numéro de contact que le technicien pourra joindre, en message privé :
Dans l'attente de votre retour, je vous souhaite une bonne journée.
Patricia
🇬🇧 Hello @Optimistic1911,
I completely understand how you feel and confirm your installation appointment for 7 November between 8am and 11am. If you will not be present, I would appreciate if you could provide a contact number that the technician can call, in a private message:
Looking forward to hearing from you, I wish you a good day. Patricia
Conseillère Spécialiste Commercial
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