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Technician No Show

too_many_wires
contributeur
686  

Re: Technician No Show

I private message has been sent with the requested information. Thanks Anthony.

FredGer
ancien webconseiller
ancien webconseiller
670  

Re: Technician No Show

Hello @too_many_wires 


I resume the conversation. I received your contact details in a private message and I thank you.


I've just checked your order tracking andI see that a new appointment has been set for tomorrow (Septembre 8, 2022) at 10 AM.


I remain at your disposal.

Have a nice day.


Fred

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Joel62
contributeur
573  

Re: Technician No Show

J'ai déménagé du Royaume-Uni en France l'année dernière. Je vis ici en permanence et j'aime tout ce que ce pays a à offrir, sauf la capacité d'Orange et leur échec après quatre mois et 12 interventions pour installer le haut débit. Le premier technicien est arrivé chez moi, a dit que c'était la mauvaise adresse et qu'il ne ferait pas le travail. Deux autres techniciens sont arrivés à des moments différents avec des escabeaux de 2 m et n'ont pas pu faire le travail car la maison mesure 8 m de haut. À neuf autres reprises, les techniciens ne se sont jamais présentés ! Orange, votre service est nul ! Il vous suffit de livrer 50 m de câble, tous les accessoires et accessoires et je ferai le travail moi-même.

Optimistic1911
contributeur
383  

Re: Technician No Show

I have been trying to have my fibre connected for 10 months now. I installed €2000 of cable and ducting in January to enable Orange to connect us. I attended a meeting with Orange in Gassin with a resident concierge who spoke fluent French and we arranged an appointment giving her mobile as she planned attend to attend on my behalf. After 3 no shows, I returned to Gassin, only to find that the engineer was phoning an obsolete number, not the number given. I now have an orange mobile acount and gave that number as a means of contact. An appointment was made for today 22/10 between 2-5pm. I received a confirmation phone call 4 days before and booked a return flight (€300) to be there for the technician. I was in from 1pm onwards and waited in for the rest of the day with the phone. No call,  NO SHOW! 

Patricia_P
Webconseiller
Webconseiller
351  

Re: Technician No Show

🇫🇷 Bonjour @Optimistic1911,


Je suis navrée de la situation et vous présente des excuses pour ce rendez-vous non honoré. Afin de vous apporter mon aide, je vous invite à me communiquer votre nom, prénom, adresse postale complète et le numéro de téléphone concerné, en message privé :


Dans l'attente de votre retour, je vous souhaite une bonne journée.

Patricia 

🇬🇧 Hello @Optimistic1911,


I am sorry about the situation and apologise for the missed appointment. In order to help you, I invite you to send me your surname, first name, complete postal address and the telephone number concerned, in a private message:


While awaiting your reply, I wish you a good day.
Patricia








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Patricia_P
Webconseiller
Webconseiller
315  

Re : Appointment no show

🇫🇷 Bonjour @Optimistic1911


Je vous remercie de vos précisions et modifie le numéro de mobile de contact qui n'était pas correct. Un nouveau rendez-vous est prévu le 7 novembre entre 8h et 11h. En êtes-vous informée ? Patricia


🇬🇧 Hello @Optimistic1911


Thank you for your clarifications and I am modifying the contact mobile number which was not correct. A new appointment is scheduled for 7 November between 8am and 11am. Are you aware of this?

Patricia 

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Optimistic1911
contributeur
257  

Re: Re : Appointment no show

Hello Patricia, I was not aware of a new appointment. I will not be able to be there on the 7/11 but I can ask someone to be there if it is definite, I will have to pay the concierge for their time, so I need to know that it is certain. I have already spent a lot of money on travelling to & from France for a no show.

Optimistic1911
contributeur
256  

Re: Re : Appointment no show

Please can you tell me which number they will contact me on? 

Optimistic1911
contributeur
241  

Re: Re : Appointment no show

They contacted me and confirmed the appointment on the correct number on the 18th October so I don’t understand which number they used..

Patricia_P
Webconseiller
Webconseiller
230  

Re: Re : Appointment no show

🇫🇷 Bonjour @Optimistic1911


Je comprends tout à fait votre ressenti et vous confirme le rendez-vous d'installation pour le 7 novembre entre 8h et 11h. Si vous n'êtes pas présent, je vous remercie de nous indiquer un numéro de contact que le technicien pourra joindre, en message privé : 


Dans l'attente de votre retour, je vous souhaite une bonne journée.

Patricia



🇬🇧 Hello @Optimistic1911


I completely understand how you feel and confirm your installation appointment for 7 November between 8am and 11am. If you will not be present, I would appreciate if you could provide a contact number that the technician can call, in a private message: 


Looking forward to hearing from you, I wish you a good day. Patricia

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