Recherchez dans la Communauté

Vous avez une question ?

Interrogez la communauté

mobile Orange gérer mon offre mobile

Recharge mobile

AlexandreK
ancien webconseiller
ancien webconseiller
2 936  

Re : Re: Recharge mobile


@badwolf,


May be. Sometimes bank card is blocked when you try and it does not work. Try tomorrow if possible and hope it will work.

I remain at your disposal.


Good night,

AlexandreK



signature.jpg

badwolf
contributeur
2 928  

Re : Re: Recharge mobile

This is not a serious answer. It's like saying keep your fingers crossed and hope for the best. Maybe Orange doesn't want my money anymore, but maybe Free do... I expected better.

AlexandreK
ancien webconseiller
ancien webconseiller
2 915  

Re : Re: Recharge mobile


@badwolf,




We can not do anything in relation to your credit card, I gave you a simple advice because sometimes the bank card lock after a few trials. Do you have the possibility to use another credit card?


Good day,
AlexandreK

signature.jpg

AlexandreK
ancien webconseiller
ancien webconseiller
2 884  

Re : Re: Recharge mobile


Bonjour @badwolf,


Having no return from you, I guess you have found a solution. However, I remain at your disposal.


Good day,

AlexandreK

signature.jpg

Chienmechant
contributeur
2 808  

Re : Re: Recharge mobile

Badwolf I agree with you.
I have the same problem, my credit card works perfectly, I can pay restaurant, buy tickets at theater or at cinema or at train station or buy everything on internet except making a recharge online on the Orange site.
Everytime I have to found a boutique (where I pay with the same credit card that is not accept on this internet site!!!) or when I'm abroad ask somebody to recharge for me.

I have the suspect that is a politics of Orange, they don't like foreign credit card and they systematically cut them off!!!

Orange thanks for the confidence you give to your customers!

Mariela1
contributeur
2 671  

Re : Re: Recharge mobile

I have the same problem. I have never complete a recharge online or in #123# because there's always a problem and it can't be finished. I always have to go to the boutique and I pay with the same CB, the same amount.

What can I do, Orange?

FatimaB
Webconseiller
Webconseiller
2 644  

Re : Re: Recharge mobile

Hello @M, 


To inform you, thank you for sending to me to private message your : 


- Name, first name, 

- Number of motive(mobile) and mailing address. 


Can you also indicate to me if you have an error message when you try to reload your mobicarte via #123# or since your customer space? If yes, which one? 


Fatima

Conseillère Spécialiste Offres Pro
Ma réponse vous a aidé ? Acceptez-la comme solution !

keeshint
contributeur
3 171  

Re : Recharge Lets Go prepaid

Dear Orange,

 

I have bought a mobile data sim and i want to recharge the sim with 40 euro for 5 GB - 6 months. Whatever I do, everytime i get an error on your website when i fill in my creditcardnumber. I have tried 4 differend creditcards! Everytime there is a technical error on your page. I am not in France so I can not buy a voucher through a store.

I want to recharge via internet.

When I call your number I only get a French speaking person and I don't speak French.

 

error from: https://boutique.orange.fr/rechargement-carte-prepayee-forfait-bloque/commande-erreur

 

paiement de votre commande 100% sécurisé
Une erreur technique est survenue lors de votre paiement, nous vous invitons à renouveler votre paiement par carte bancaire ultérieurement. Merci de votre compréhension.
utiliser une autre CB retourner à la page des recharges

 

 

 

Alex98
contributeur
2 484  

Re : Recharge mobile

Depuis l'Italie, je n'arrive pas à recharger mon carte SIM prépayé (pass Let's go) ..ni par mastercard ni par Visa.

J'obtiens ce message d'erreur :

"Une erreur technique est survenue lors de votre paiement, nous vous invitons à renouveler votre paiement par carte bancaire ultérieurement. Merci de votre compréhension."

C'est urgent, ma carte expire demain.

Merci

 

 

patie55
contributeur
2 442  

Re : Recharge mobile non pris en compte

bonjour

 

je viens de recharger mon téléphone avec un  ticket recharge, et celui ci n'est pas pris en compte!!!...

 

merci


@Evelyne001 a écrit :
Je n'arrive pas à recharger mon mobile..ni par carte recharge ni par CB..le service client téléphonique me raccroche..et en rechargeant en ligne on me dit que le numéro n'est ni un forfait ni une carte prépayée..or qu'il s'agit bien d'une sim carte prépayée..que faire..

 

Vous avez une question ?

Interrogez la communauté

Déjà 755298 membres inscrits 🧡

3542 personnes actuellement en ligne

Tous les membres en ligne